bigcitylife

12:09

Publicerad 2011-04-18 18:13:27 i Allmänt,

ooooch gårkvällen blev ju inte alls som planerat. Fasen då. Gick och la mig skapligt, gick upp skapligt. Plugga. Nu ska jag snart pallra mig ner mot tunnelbanan och ha lektion i en och en halv timme. Hoppas tiden går fort för jag pallar inte med klassen eller läraren i många fall :) solen skiner och det är varmt, så det ska utnyttjas med parkhäng med min kära P. Nytt försök på träff med andra ord. Längtar.

Om några veckor åker jag till Mexico i en vecka. Jag längtar så mycket att jag nästan spricker. Vilken tur man har som har en jobbnarkoman till mamma. När ledighet väl kommer till fråga bokar hon första bästa resa till paradiset. Jag klagar inte. Mucho fun!

woooooooho.

Hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela