bigcitylife

9:19

Publicerad 2011-04-27 03:30:02 i Allmänt,

ojojojooooooooj vilken dag. Vaknar upp av att jag ligger och svettas. Närmare 30 grader i skuggan idag, och det kändes. Men fy tusan vad underbart att sommarvärmen ätnligen kommit för att stanna, förhoppningsvis. Fick mycket plugg gjort under morgonen, tog min paus på gymmet. Kilometerna jag sprang på bandet kändes hur lätta som helst, att jag på hemvägen tog en extra runda runt piren. Uuunderbart.

In till city för lite jobb, sen helt spontant åkte jag ner till central park för att träffa wellington och hans kompisar. Första gången jag träffar Wells som vän. Det gick väl bra, lite väl bra. Efter att han och hans kompis började kolla in varje brud och betygsätta dom, beskrev högt hur deras idealkvinna skulle se ut, eller när W sa att hans fru måste ha fejktuttar, och att han inte fick ligga i helgen palla jag inte längre. Fan vad jobbig hela träffen kändes..

Åkte sen in till Soho, för att träffa Lussan, bästa jäkla systern man kan ha. Gick runt i värmen i Soho med henne och bara hade det jävligt bra. Satte oss på en uteservering och åt och drack. Framåt sextiden kom även Peter och Asani. Då blev det en sväng förbi sockerbit och sen kvällshäng i en park. Kan väl ha varit den underbaraste kvällen på länge. En sak till. Peter och Asani är fan klockrena. Efter träffen tidigare under dagen, var jag bara lycklig och lättad att ha P där. Jag ska lova mig själv att aldrig mer falla för killar som spelar spel. Game over säger jag. Jag pallar inte sånt längre.

Nu ska jag sova sött.

Natti

Kommentarer

Postat av: befrin

Publicerad 2011-04-27 14:41:28

HIGH FIVE PÅ DIG EMMA! helt rätt med den dära "game overn" hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela