bigcitylife

Broadway

Publicerad 2011-04-08 22:52:34 i Allmänt,

Ikväll är det musikal på broadway som gäller. The Lion King. Dagarna bara susar förbi och vi far och flänger och jag njuter varje sekund. Jag mår så bra att det inte är sant. Gråter av tanken att inte ha dem runt om mig 24/7 om några dagar. Sedan dem kom hit har jag fattat att jag inte klarar mig utan dem.

Malin och jag brainstorma i trean om att bli sambos. När jag kom hit så tänkte jag nää hon stannar nog i London. Nu har jag fattat att jag verkligen  MÅSTE bli sambo med henne. Det är finns inga men. Jag klarar mig inte annars känns det som.

Hel känner jag mig med andra ord. Har för övrigt kommit hem från en mycket bra dag på jobbet, ska nu åka in till city för lite finmiddag med damerna för att sedan dra oss mot musikalen. Sen blir det kanske lite utgång på det.

I Love you, så enkelt är det.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela