bigcitylife

Lite klurigt sådär

Publicerad 2011-04-24 18:50:10 i Allmänt,

Jag är otroligt beväm med P, verkligen, det är jag. Kan vara mig själv till 110 %, sitta där med skitigt hår, dålig hy och pms och ändå få höra att jag är den bästa och vackraste. Hur underbart är inte det? Dock har jag ett problem. Jag måste alltid se till att ha bajsat innan jag åker dit. Asså, det är så jävla jobbigt det här, men jag kan bara inte sätta mig på deras lilla toalett när 8 jädra människor bor där och går in en efter en. Då vill ju fasen inte jag gå in och skita...

Detta har ju då gjort att jag inte kan spendera mer än 24 timmar där. Inte undra på att jag haft ont i magen ända sedan jag träffade honom.

Jag måste helt enkelt bli ännnu mer bekväm. Jag tror inte jag kan bli det. Jag kommer nog aldrig bli så bekväm att jag kan rapa och fisa inför en kille jag träffar, sånt gör jag bara med Cp-gänget här och Lovis och Bem. Men jag är ju faktiskt ingen robot, jag är ju människa också.

Nu ska jag inte belasta er mer med mina bajstankar. Utan vandra ner i solen till tunnelbanan för attt möta upp de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela