bigcitylife

Monday

Publicerad 2011-04-26 03:37:40 i Allmänt,

Sicken dag!! Strålande sol, het temperatur och Hoboken glänser. Alla sitter med sina filtar och flaskor vin på gräsmattorna nere vid floden. Provet idag gick galant, har även fått frågan om en ny praktikplats, vilket gör att det sprätter lite i kroppen på mig. Jag blir så jävla glad av detta flyt.

Något som också gjorde mig glad var att Filippa är här och hälsar på. Så gick till parken i midtown och mötte upp henne och Lindsey. Sist vi tre var samlade var i slutet av september, då Filippa skulle flytta hem, och jag fick trösta en ledsen lindsey efter farvälet. Jag kommer ihåg hur synd jag tyckte det var att hon flyttade hem, eftersom vi tre var ett förjäkla klockrent gäng. Lindsey och Filippa är verkligen otroliga människor, och jag vet inte hur många gånger jag tackat gud för att Pinsi stannade kvar.

Nu ska jag sova,

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela