bigcitylife

Angie

Publicerad 2011-08-27 17:58:53 i Allmänt,

Nu har även pappa kommit till Estockolmo, lagom glad efter att ha packat bilen fullproppad av skor och kläder samt diverse skönhetsprylar. Det fick jag själv äta upp lite smått eftersom jag inte har utrymme för alla mina saker. Nu ligger allt på golvet, vilket gör mig tokig. Måste ha ordning och reda annars känns det lite som min hjärna åker Ballder 20 gånger om. Har spenderat hela dagen på Rusta, Ikea och City gross. Jag gick runt med min korg som bestod av Ravioli och nudlar. Som tur är gjorde det ont i magen för mamma att se det. Så hon slängde i det hon ansåg var bra mat. Tack gode gud för det. Hur ska jag klara livet som student? Jag som älskar mat.

Nu sitter jag här och laddar om. Trycker i mig en måttligt god sallad, sköljer ner det med ett glas vin för att peppa upp mig själv. Många av mina älskade New Yorkbor är här denna helg också. Så ikväll festar jag loss med familjen. Emelynes sista helg, vilket inte är att fira, däremot blev Angie 23 i torsdags. DET ska firas.

Grattis igen fisen. Emma älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela