bigcitylife

Fixerad

Publicerad 2011-08-19 08:15:49 i Allmänt,

Eftersom första gymnasieåret i New York inte räknas här i Sverige, måste lilla lussan gå om ettan igen, men 95:orna. Något som det inte jublas över här hemma direkt.

Fösta dagen hade hon i mådags, och några dagar innan det fick hon hem klasslistan. Hon springer fort som fan upp till datorn och loggar in på facebook. När jag kommer upp lite senare ligger klasslistan där, och då ser jag att hon bockat av vissa namn, lämnat vissa namn som de är, och satt en stor stjärna på vissa. Frågar såklart varför. Då ger hon mig svaret att hon kollat upp alla på facebook och att de människor som är riktigt snygga och ser vettiga ut har fått en stjärna bredvid sig, de som duger har hon bockat av, och de som ser ut som skit och som hon aldrig ens kommer titta åt har hon lämnat till ödet, ingen bock, ingen stjärna, ingenting.

Så lågt sjönk inte jag innan jag skulle börja ettan kan jag väl med glädje säga :)

Louise <3

Kommentarer

Postat av: Wictoria Persbrandt - Buddhistisk Linköpingsbo som älskar Göteborg

Publicerad 2011-08-19 17:33:24

Riktigt illa att göra så.

Postat av: malin

Publicerad 2011-08-23 14:06:37

hahaha så jävla skön

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela