bigcitylife

Killar

Publicerad 2011-08-20 11:20:57 i Allmänt,

Tjejer är allt roliga, iallafall jag. Igår hade jag och P inte messat eller pratat så mycket, och jag fick för mig att nahhe minsann, jag ska inte skriva vad gör du, det får han göra. Extremt töntigt, men så blev det. Efter ett tag skickar ha ett gulligt sms och då ska jag spela lite svår, typ som att jag är för upptagen för att prata. (?) Så då blev ju han också kort såklart, och gav lite upp i att försöka snacka med mig. Men jag ville ju verkligen prata med han. Sen drog jag till Sandra och tänkte inte mer på det.

När jag kom hem saknade jag honom som bara den, men skickade ändå inte iväg ett mess där det stod att jag ville prata, eller "jag ringer nu, saknar dig" eller varför inte bara ta luren och ringa..?! Jag tänkte att om jag skriver godnatt bara måste väl han skriva typ " neeeeej älskling, sov inte, prata med mig""??!! Så jag skriver godnatt, och vet ni vad han svarar? "Godnatt babe, älskar dig!" Då ville jag slå huvudet i golvet. Fatta han inte att jag ville prata??? Ett godnatt betyder inte godnatt, det betyder: snälla-säg-åååh-nej-sov-inte-vill-prata-med-dig!!!

Med det fatta han tydligen inte. Så idag byter jag teknik. Jag ringer helt enkelt till honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela