bigcitylife

Måndag

Publicerad 2011-08-22 11:33:10 i Allmänt,

Jahopp, imorgon flyttar jag upp till storstaden. Känns sådär. Är trött på att flytta, trött på att börja om på nytt om och om igen. I början blir allt så påfrestande innan rutinerna ligger på plats och jag kan koppla av. Men jag måste säga att jag är en aning förväntansful och otroligt redo för nollning, plugg i mägder och så kvällste med Peddan.

Idag var det tänkt att jag skulle packa, går inget vidare. Har lite av min kläder och prylar här, lite i sthlm, lite på landet och så resten i Hoboken. Allt ska upp till stockholm, vill ha en bas och så är det bara. Får stå ut med att släpa på resväska varje gång jag åker hem. Det känns för mig bäst att ha allt på samma ställe.

Hade heldag med Lovisa igår, sitter aldrig fel. Varje gång vi skiljs åt säger jag till mig själv hur tacksam jag är över att ha den damen i mitt liv. Idag ska jag som sagt packa..tar paus och fikar med Filippa i eftermiddag innan vi tutar och kör igen.

Ses i huvudstaden då.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela