bigcitylife

Stockholm, här kommer mongot!

Publicerad 2011-08-23 12:58:07 i Allmänt,

Är helt uppe i varv! Känns som jag är överallt och ingenstans, vill göra tusen saker samtidigt. Packa, läsa kursinehållet, läsa informationsbrevet om upprop och första undervisningslektionen miljoner gånger för att försäkra mig om att uppropet veeerkligen är i övermorgon och att första föreläsninge veeerkligen är på måndag, se fram emot att träffa heddan ikväll, hoppas på att få bra faddrar, tänka på vad fan jag ska ha på mig på sittningarna, längta efter mamma som kommer imorrn, störa mig över att jag inte kan börja göra iordning i lägenheten än, sitta vid datorn, packa mer, rasta voven, äta, packa, ta en lugn minut.

Om några timmar flyttar jag upp till Stockholm. Känns faktiskt väldigt bra. Skönt att redan ha Peddan där.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-23 17:40:38

Peddan väntar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela