bigcitylife

Update

Publicerad 2011-08-31 07:39:48 i Allmänt,

Ok. Inte trodde jag att universitetet skulle vara såhär tungt. Så mycket mer plugg än vad jag trott. Tunga föreläsningar, och oändliga timmar hemstudier. Fick en mindre chock när jag köpte all literatur. Sen blir det inte bättre då det inte finns några som helst läshänvisningar, och då föreläsaren säger: Vi kan eximinera er på allt som står i böckerna. Nu sitter ni i sadeln, välj hur ni vill göra. Börja läs. Men det är intressant och min drömutbildning, tänker man så blir allt lite bättre.

Nu är nollningen är full gång också. Igår var det femkamp och pub, och imorrn har vi vår första sittning på cafe opera. Nu ska jag kila iväg för seminarium. Väl hemma igen blir det plugg, tvätt och så matlagning.

I helgen ska jag försöka få lite egentid. Trodde inte jag skulle säga det, men det behövs faktiskt nu.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-31 07:59:05

söt blogg,lust att följas åt via bloglovin? :)

Postat av: alexsie monroe

Publicerad 2011-08-31 08:12:56

Vad pluggar du ? Pluggar själv på college men vi har klara anvisningar om vad vi får prov på osv. Måste vara nervöst när man inte riktigt vet vad som ska komma :P

Postat av: malin

Publicerad 2011-08-31 17:08:18

vad läser du på universitetet? puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela