bigcitylife

Berns

Publicerad 2011-09-11 11:15:13 i Allmänt,

Vilken kväll. Förfest här hemma och sedan Berns med Christa. Eftersom man är student och riktigt jävla snål sa vi båda att vi skulle ut gratis, vilket jag strävar efter, nu efter New York hehe. Gud vad patetiskt snål jag är. Men lugn, jag spenderar pengarna på skönhetsprylar, skor och kläder.

Kavajkillarna var så snälla så. Bjöd på hela kvällen, och Christa och jag konstaterade att vi fått en klckren kväll och fylla för endast 15 kronor. Somna gjorde jag gott runt småtimmarna.

Har tvättstugan denna morgon, och efter det måste jag storhandla. Jag skjuter upp mathandlingen för att "spara" men det funkar inte. Går runt och är småhungrig hela dagarna. Sen kommer Heddan förbi för plugg och fika. Kvällen spenderas med Christa och förberedelser inför redovisningen imorrn.

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-09-13 18:22:51

Hej vad heter din lillasysters blogg :-)

Postat av: Jasmine

Publicerad 2011-10-04 23:51:22

Hej Emma! Nu har jag gjort debut i blogvärlden! Check it out and tell em what you think ;) Kanske du ahr några bra tips?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela