bigcitylife

Frank Ocean-There will be tears.

Publicerad 2011-09-10 07:44:13 i Allmänt,

Lördag morgon. Ensamt som vanligt att vakna upp. Men om en timme ska jag och några vänner åka till Globen för att jobba på en företagsmässa, tills ikväll. Sen får vi se om det blir utgång eller mys. Jag har verkligen tappat suget för festandet lite, iallafall här i Sverige. Men det kommer nog tillbaka snart.

Saknar mina vänner i Linköping idag. Vill inget hellre än att spendera tid med Mallan och Lovis, jag tänker på dessa två varje dag. Sen tycker jag det är konstigt att min längtan till nivetvad inte dämpas med tiden. Det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag går och lägger mig är New York. Staden, mitt Hoboken, spontaniten där, alla öppna människor, Soho, West Village, Times Square, Broadway, klubbarna, barerna downtown, pathen, min takterass, shoppingen, min gamla skola Aveda, och alla mina vänner därborta som mer eller mindre känns som min familj. Min pojkvän. Fan. Det gör ju lika ont varje dag.

Nahe. Om man skulle ta och göra sig iordning och dra sig.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela