bigcitylife

Tisdag.

Publicerad 2011-09-06 13:41:32 i Allmänt,

Okej. Åkte hem över helgen. Träffade Malin, spenderade tid med släkt och familj och plugg på landet såklart. Åkte tillbaka till sthlm på söndagen, monterade upp soffan och invigde den med mamma tillsammans med världens godaste pizza och mängder godis. Måndagen blidde packad. Skola från 9 till 3, hem och slänga i sig nudlar, och så sedan sittning med after beach tema kl 6. Mycket lyckad kväll men föreläsning idag klockan 8.00 var inte lika kul. Måste nog säga att den var den viktigaste föreläsningen än så länge, och ÄNTLIGEN en bra föreläsare.

Känner mig så mycket lugnare nu. Börjar förstå och hänger med. Termerna börjar sakta men säkert göra sig förstådda, och jag känner att jag fasen har tid över. Så nu är jag faktiskt lite uttråkad. Tänkte ta mig en lång promenad och sedan läsa igenom det sista för idag. Har en hög med disk jag måste plöja igenom. Sen ikväll blir det idolmys med Christa.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela