bigcitylife

Torsdag morgon.

Publicerad 2011-09-01 09:34:19 i Allmänt,

Shit vad tomt det kändes imorse. Morgnarna är värst. Att inte höra hundens tassar på golvet, eller att inte kunna säga godmorgon till Mam, pap eller Lussan. Somnade till Peter röst igår kväll. Älskar det, men det blir jobbigt så fort jag lagt på luren. Ska boka resa till New York nu i helgen. Helvete vad jag längtar.

Är trött som fan. Satt och pluggade med Hedvig igår. Lägenheten ser fortfarande ut som en byggarbetsplats men framåt går det. Den kommer bli gudomligt fin. Nu ska jag koka te, och dra mig mot föreläsningen. Det kommer handla om kvinnor som ledare och hur företag och organisationer mest fokuserar på män. Könsdiskriminering med andra ord. Intressant! Den röda boken nedan lämna vi hemma. Kommer bränna upp den när kursen är slut.

Ikväll är det sittnig på Cafe Opera, och imorrn kommer Mamma och Hugge.



Jag pluggar Business på Stockholm universitet. Företagsekonomi med inrik. Management och marketing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela